søndag 2. oktober 2016

Tur tilbake til Fram-museet 30.9.16

Nå er den lille høstferien vår er nå snart over og vi har opplevd litt og slappet av hjemme. På fredag fikk vi lyt til å dra tilbake til Fram-museet hvor vi også var to ganger i sommer. Jeg liker godt det museet og liker at vi kan gå ombord i båten og se åssen de levde på båten mens de var på tur. Hadde vært interessant å oppleve et døgn på den båten når de var på tur.



Det blåste veldig og jeg fikk vind i ansiktet, derfor uttrykket.

Jeg fant et gammelt barnebilde av meg på broen på Fram og fikk lyst til å ta et i voksen versjon..








selfie med Lindstrøm, men jeg fikk ikke noen pannekake, selvom han hadde fatet fullt. Kjiping!







Dette er hva jeg kjøpte meg; Ørevarmere, notisbok og penn. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar