onsdag 28. september 2016

Shopping på Charlottenberg shoppingsenter tirsdag 27.9.16

I går dro muttern og jeg til Charlottenberg for å shoppe litt. Jeg fant meg sko på Deichmann, tunika på kappahl, godis og drikke på godtebiten og litt mat på Maxi-mat. Vi tok lunsj på Adens fish and chips hvor vi spise nuggets og pomfri, kjempegodt! Det ble ikke den største shoppingen i går, men det ble med det nødvendige og vanlige på en sånn tur, utenom tobakken og alkoholen som de fleste andre kjøper. Det ble en kjempekoselig dag rett og slett!

Synd vi ikke har Deichmann i Norge, de har så mange fine sko!


Syns ikke det er så mange fine klør ute nå, er det fint er det for smått og passer det er det for kjedelig. Så det stilige antrekket på en utstillingsdukke på kappahl, men de var for barn. Jeg kunne fint kledd meg sånn, hadde det ikke bare vært for barn. Jeg trenger glitter, ok?! Jeeez...


Prøvde skittles for første gang, og det var ikke så verst egentlig, kan godt spise det innimellom...

Maten vi spiste, kjempegodt! Ble stappmett hele resten av dagen.

Var også innom en klesbutikk som het Cassels, der var det veldig mye fint til en litt dyrere penge. Jeg hadde jo nettopp kjøpt meg både topp og sko og syntes det måtte vente til en annen gang vi er innom sentret.


Innom Dollarstore og kikket. Fant mye gøy, men de bildene ligger på mobilen til muttern, å derfor får jeg ikke delt de ennå. Men fant meg en fin parykk som ikke fikk bli med hjem, for jeg trengte den egentlig ikke og ikke skal jeg på noen utklednings-party heller, dessverre... Men eller var den kul!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar