lørdag 28. januar 2017

Bursdagsintervju 23.1.17

Jeg hadde jo bursdag på mandag den 23 og fant med det noen spørsmål på Pinterest jeg fikk lyst til å svare på.

 Hva heter du: Ingrid heter jeg. 

Hvor gammel er du: Jeg fylte nettopp 29 år. Skulle ønske jeg var mye yngre, synd 30 er dritskummelt!


 Hva er din favoritting å gjøre: Jeg liker å gå turer og ta masse bilder. Liker godt å dra på teater, lese bøker, se på filmer, dra på museer, jeg liker å gjøre så mye rart i grunn. 

Hva vil jeg bli når jeg blir voksen; Jeg er voksen nå, så det ser jo mørkt ut når det kommer til å bli noe. Det er jo mye jeg skulle ønske jeg kunne bli, men uten en utdannelse blir det vanskelig. Skolen var ikke lagt opp slik at jeg skulle klare det, og jeg ser på det som for sent. 

Favorittmat: Jeg spiser det meste. Det er bedre å nevne det jeg ikke spiser egentlig. Og det er f.eks advokado og tomat blandt annet. 

Hvem jeg liker å tilbringe tid sammen med: Min mor og jeg finner på mye rart sammen. Fototurer, shopping eller teater. Og mye annet. 


Hva gjør jeg veldig bra: Tja, si det...

 Hva får meg til å le: Veldig mye rart! Jeg så på Ullared på TV på tirsdag og da skulle Ola-Conny trene wrestling. Han falt og sa han slo snoken. Da fikk jeg skikkelig latterkrampe så jeg trodde browniesen skulle sette seg i halsen. Men jeg ler av veldig mye. 

Når er den beste tiden på dagen: Jeg liker morgener på fridager og i ferier best. Hele dagen ligger foran deg og du kan bruke den til det du vil. En fin følelse. 

Hva er du redd for: At Mons skal dø, å bli alene i verden, at familien skal dø og jeg være igjen alene, at vi ikke kan få et gravsted sammen, at livet skal gå for fort uten reiser og opplevelser. Men også annet som edderkopper og mennesker, bli blakk og hjemløs, tannleger og leger generelt... 

Hvem er min beste venn: Jeg har ingen, hvis ikke kjæledyr kan tolkes som en. 

Hva liker du å gjøre sammen med familien: Reise på turer og ferier, dra på teater og andre artigheter og opplevelser.

 Hva liker du å lære mer om: Oslohistorier, kjentfolk fra gamledager, liker å lese biografier, rett og slett om tiden og steder fra før i tiden og folk som levde da. 

Hvor liker jeg å dra: Det er mange steder. Liker å dra til steder jeg har sett i filmer, liker å utforske kirkegårder etter kjente navn, historiske steder og steder jeg har lest om. 




Hva er min favorittbok: Jeg har lest mange bøker oppigjennom årene, og jeg liker mange av bøkene og leser de gjerne igjen. Men jeg vet om fem bøker her og nå og de er En gatekatt ved navn Bob av James Bowen, Anne Franks dagbok, Kammerpiken av Cecilie Enger, Harry Potter-bøkene av J.K Rowling og bøkene hvor Max Manus forteller om andre verdenskrig. Men jeg har som sagt lest mye bøker og har mange som jeg skulle lest, men det får være med dette nå, selvom det er mange andre som burde nevnes. 


Hvis jeg hadde et ønske, hva hadde det vært: At jeg var rik og bodde i et fint hus med familien uten noen spesielle form for bekymringer. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar