søndag 26. mars 2017

Kjedelig blogging for tiden..

Enda en uke har gått uten et eneste innlegg lagt ut. Det er så utrolig kjedelig å ikke ha noe å skrive om hver dag. Innimellom er jeg glad for at jeg ikke tjener noe på dette for da hadde det blitt krise! Men det skjer så lite at det er ikke verdt å nevne engang...

Jeg har et typisk vanlig og kjedelig liv som er jobb, handling av mat og hjem. Hver dag. Skulle ønske jeg hadde et mer spennende liv, mer friere hvis du skjønner. Bare kunne reise hvor jeg ville når jeg ville uten at penger og jobb skulle hindre og stoppe opp det. Mer hendelser, mer innlegg. Nei, dette er så kjedelig!

Det er snart påskeferie og turist i egen by i Oslo, kanskje det blir noen innlegg ut av det? Men da må jeg vente i noen uker og jeg syns ikke at jeg gjør annet enn å vente på at jeg skal ha tid til at det skal skje noe.

Jeg kunne jo tatt noen turer etter jobben, men da orker jeg jo egentlig ikke og det er digg å slappe av på sofaen. Nei, jeg får se hva som skjer... Skal jeg ha et mer spennende liv må jeg jo gjøre noe med det, men hva?

Tenk deg det, et innlegg om kjedeligheter og ikke ha noe å blogge om... teit!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar