søndag 19. mars 2017

Lørdagsshopping 18.3.17

Det ble en shoppingrunde denne lørdagen. Først en tur innom Ikea hvor vi kjøpte en bokhylle og en kommode. Kanskje jeg endelig får orden på resten av bøkene mine? Etterpå innom Metro senteret en tur hvor vi først tok en matpause før vi stakk innom Spar Kjøp en tur hvor vi kjøpte sko, hårstrikker og litt godis. Når vi var i parfyme og kosmetikk avdelingen så kjente det ut som vi var på tax free på danskebåten eller noe.. Alle de lydene og luktene minner meg om sjøsyke så jeg begynte faktisk å kjenne litt på det og sa at vi måtte på landjorden igjen, Hehe. Etterpå tok vi en tur innom lekebutikken for gøy. Der fant jeg Teddy, min nye kavaler. Så handlet vi og i matbutikken ble det mer stress med alle folka. Så da var det godt å komme seg hjem til kattekos.

Min kavaler. 

Blå bling-bling sko Det er visst inn med bling og det er ikke meg imot!

Hårstrikker, må bare finne ut når de passer...

sjokolade, borte nå, men var god!

Vent, når det kommer til kavaler så er det en sang fra mitt favorittband, Kaizers Orchestra om heter kavaler. Den er så bra! Litt for stor til rammen, men vær så god, enjoy!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar