søndag 1. oktober 2017

Fredag 22.9.17 i bilder og Les Miserables på Folketeatret

På fredag den 22.9 så jeg noe som må ha vært noe av det beste på en god stund på teater, (etter The Book of mormon på Det norske teatret), nemlig Les Miserables på Folketeateret. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke kjente noe særlig til historien bak stykket før jeg dro, men jeg har hørt om forestillingen og kjente igjen mange av sangene. Jeg ble også veldig imponert over alle på og bak scenen. Så flotte kostymer og kul scenografi. En skikkelig wow-faktor!  Det var dessverre ikke lov å ta bilder under forestillingen.


Men før teater ble det en liten fototur til Akershus festning og i gamle delen av Oslo.

















Jeg kunne bare glemme å få ansiktet i noen av de hullene på pappfigurene, og jeg sto på tå!

  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar