onsdag 4. oktober 2017

Geek Gear World of Wizardry September box 2017

Da fikk jeg endelig min abonnement boks i Harry Potter stil fra Geek Gear! Jeg har lenge fulgt folk på instagram og YouTube som har hatt sine unboxings av sine bokser og jeg har bare fått mer og mer lyst til å prøve den boksen selv. Så i august bestilte jeg mitt abonnement og i går den 3. Oktober ventet en hentelapp i postkassen min. Jeg tok den ut, stappet inn matpakke posen min inn i postkassen og gikk til butikken. Jeg leverte hentelappen og fikk en innpakket eske tilbake. Jeg møtte min mor der og vi handlet før vi gikk hjem og jeg sammen med Mons åpnet boksen.

 Det er sånn at når du bestiller så kan du velge deg hvilket Galtvorthus du tilhører, jeg er i Smygard / Slytherin og da blir noen ting i den boksen i det huset eller fargen til huset, altså grønt og grått/sølv-ish. Det gjør meg ingenting for jeg liker grønt. Se mer på siden deres: http://www.geekgearbox.co.uk/

Det som var i september boksen var: 


En Nifflin t-skjorte (Fra Fantastic beasts)


En eksklusiv figurine av Harry Potter him self, 


Eksklusive hus-sokker i ditt hus sine farger (det være rød, gul, grønn og blå.)


En traveling wizard wand (Newt Scamanders wand, en etterligning (Fra Fantastic beasts


En eksklusiv licenced nøkkelring 


Et eksklusive licenced Galtvort express print. 

Mye eksklusive greier her altså! Men mye er det Geek Gear lager selv så det blir på en måte ikke «ekte» på den måten at det står Harry Potter WB på det, men TM eller Geek Gear. 

Det vi får i den boksen får vi ikke kjøpt andre steder enn på Geek Gear sine sider, med mindre det er en Pop vinyl eller lignende som kommer, eller andre ting som er WB-merket (Warner bros, som er et medieselskap som skaper spillefilmer, bl.a Harry Potter)

Jeg er veldig spent på framtidige bokser, vi pleier å få noen hint innimellom på sosiale medier så det er bare å vente med (u)tålmodighet. 

http://www.geekgearbox.co.uk/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar