torsdag 25. januar 2018

Min 30 års dag den 23.1!

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Det ble en flott bursdag! Begynte kl. 07 med hilsner på Facebook og gaver før jeg dro på jobb og fikk hilsner og sang der og mer hilsner på Facebook. På kvelden ble det teater, som har blitt en tradisjon. Og ikke visste jeg at muttern hadde fått til noe som gjorde at jeg ble helt satt ut og stum. Det kom ut to skuespillere ut og gratulerte meg med dagen før forestillingen, Book of mormon begynte. Jeg var helt skjelven, overrasket og selvfølgelig veldig glad. Vi koste oss med forestillingen, The book of mormon som vanlig og ikke visste vi at det var mer på lur. Et signert program ble gitt meg under applausen. Da ble både muttern og jeg stum. Det hadde vi ikke ventet i det hele tatt. Folk gikk ut av salen fordi det var over, vi satte oss og var helt... Jeg vet ikke hvilket ord som passer. Jeg bare.... Det var ikke så ille å fylle 30 likevel. 

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Dagen etter hadde jeg en tannlege time og jeg har fortsatt null hull så gleden fortsatte. 

Etter 2 flotte dager hvor man føler seg glad, heldig, og alt bare fint og så kommer plutselig en dag hvor alt føles tomt og slitsomt. Sånn skjer hver gang jeg har opplevd noe fint. En sånn dag er i dag. Følt meg tom, sliten og trøtt. Og med litt dårlig samvittighet. Helt uten grunn. Men det pleier også å gå fort over.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.
Muttern har bakt gulrotkake!

Ingrid Marie Viken sitt bilde.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar