lørdag 10. februar 2018

Gaver på min 30årsdag og litt innkjøp anledningen dagen.

Til bursdagen min fikk jeg: 


Etter overraskelsen min mor ordnet fikk jeg også et program med autografer fra de i forestillingen Book of mormon, noe det ser ut som de har hatt litt jobb med. Stor stas!


Av min mors venninne fikk jeg et strikket pennal med Mummi på. Kjempefin!


Av meg selv fikk jeg en Harry Potter kjele. Hva jeg skal bruke den til er jeg usikker på, men tror jeg har en liten plan.



 Av min mor fikk jeg kartet fra Harry Potter og to pop figurer med to av dvergene fra Snøhvit.


Ellers kjøpte jeg en Snøhvit pop figur som en belønning etter tannlegetimen dagen etter bursdagen min. Også kjøpte jeg en Snøhvit figur til pluss heksa. Nå manglet jeg bare fem figurer til så har jeg Snøhvit og de syv dvergene samlet! Det må jeg prøve å gå gjort, det er tross alt en av mine favoritt Disneyfilmer


På Det Norske teatret kjøpte jeg meg et giftig eple fra foretillingen Snøkvit.

Av Mons fikk jeg to glitre-joggebukser fra Zizzi. . 

Alt i alt så ble det en helt super bursdag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar