mandag 27. august 2018

Min sommerferie 2018

Da har jeg startet på min tredje arbeidsuke og hatt ny PC i hus i en uke. Jeg har prøvd spill og logget på de viktigste stedene og det har funket foreløpig. Det som gjenstår nå er å få tømt kameraet og legge de bildene på PC og minnepenn og sortere. Og da blir det etterhvert innlegg fra sommeren her på bloggen.
Men her er det vi fikk gjort og opplevd i sommer. Mye artig!
21. Hadelands glassverk, med En reise i Mummidalen. Kjempekoselig og interessant!
22-25 Vimmerby , 23. Omvisning i barndomshjem, utstilling, Barnefilmbyn i Mariannelund. 24. Katthult, Bullerbyn, Bymuseet i Vimmerby, Eksjø, kirker.
28. Omvisning på slottet + Dronning Sonjas kunststall
30. Akershus festning, forsvarsmuseet,
31. Norsk folkemuseum
1. Fram museet og maritime museet
3. Norsk teknisk museum
4. Vandreteater, Årringer i Stein, Akershus festning
7. Norsk folkemuseum
8. Oslo, Norli og Eldorado bokhandel
10. Lucky Eddie, Trondheimsveien, Oslo bymuseum, Frognerparken
11. Omvisning på Oscarshall slott
Varmen vi hadde i år har rett og slett vært jævelig og ødelagt mye for oss. Jeg har flere ganger blitt dårlig og fortere sliten. Føler jeg har en Vimmerby-tur til gode pga det vi ikke fikk gjort. Vi hadde også flere hjemmedager enn vi pleier, listen jeg lagde i bulletjournalen kunne vært mer utfylt, men der har også andre ting enn bare varmen som kommer inn. Men det finnes helger utover som også kan brukes. Vi har ganske mye på høstplanen framover.

- Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar