mandag 13. august 2018

Sommerferien er over.

Sommerferien er over. Men ikke alt det gøye. Det finnes fortsatt fridager og helger som kan brukes til gøy. Og selvom ferien er over er det ikke høst enda heller. Men jeg ser fram til høstmånedene nå. En endelig slutt på den helvetes varmen og det der. Jeg fikk nok! Vifte på døgnet rundt og nesten 30 grader inne som ute. Rene terroren spør du meg! Men nå er det tilbake til jobb og vanligheter igjen, men det kan også bringe noe nytt og spennende.
Jeg har ikke hatt min måned på en stund nå, men det er fordi jeg tenkte å ha Min Spmmerferie 2018 istedet. Jeg har laget en liste med datoer og hva jeg har gjort i sommer. Tenkte at det kunne bli mer artig. Det kommer også et innkjøps innlegg, men det vil ta en stund for jeg må først kjøpe meg ny PC (ja, jeg har ikke gjort det ennå) for jeg tar bilder med kameraet til det og det må lagres på PC og minnepenn. Det blir enklere sånn.
Men utenom varmen som har ødelagt for mye gøy denne sommeren har jeg klart å finne på litt også. Som noen ganger endte med kvelder med paracet og kalde kluter foran en gammel, sliten vifte.
I sommer ble jeg også ferdig meg adventskalenderen min! Nå blir det bare å vente til desember så min mor og jeg kan plukke ut en gave til hverandre.
Nå blir første prosjekt ny PC! Og så skal vi på åpent teater på lørdag. Nå vil det bli mye teater og gøy framover, september et fullt av gøy! Så vi må bare komme oss igjennom august.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar