søndag 27. januar 2019

Plutselig...

Ble jeg 31 år. Og bursdagsuka er over. Året som 30, som jeg hadde gruet meg til gikk fort og smertefritt. Så det å fylle 31 syns jeg bare er helt greit. Jeg må vel bare komme meg igjennom dette på den beste måten, det å leve! Dagen var den 23.
Dette er min første bursdag uten min skjønne Mons. Jeg fikk han sommeren etter at jeg hadde fylt 12 den vinteren og han var med meg inn i mitt 30. År. Så det var litt tungt og tomt akkurat den dagen som egentlig ellers også, men litt spesielt den dagen. Men Nano gjør så godt han kan i rollen som vår andre katt og jeg syns det funker fint for han er jo den andre skjønneste katten vår! Ingen tar førsteplassen til Mons.
Jeg fikk mye fint i bursdagsgave, her er hva jeg fikk:
- En ny veske og et iPhone 6 cover
- Nearly headless Nick Pop Funko
- Hurra for Andersen og Operasjon Løvsprett - DVD
- Loving Vincent - DVD
- Fraglene - Red m/ Dozer Pop Funko
- Harry Potter wand bok + omvisningsbilletter på Det norske teatret, The book of mormon versjon
- Fjes før facebook, Oslo portretter, bok kjøpt på Oslo bymuseum
- Naken, Anna Rasmussen-bok
Gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar