onsdag 6. februar 2019

Trollmannen fra Oz premiere! Chateau Neuf, 2.2.19

Bildet kan inneholde: 10 personer, personer smiler, utendørs
Når min mor viste meg et utklipp om en forestilling som skulle komme så skyndte jeg meg på nett for å sjekke billetter. Plutselig var premiere billetter i boks.
Bildet kan inneholde: 1 person
Professor Marvel, Trollmannen fra Oz: Tom sterri
Dorothy: sofie Bjerketvedt
Bildet kan inneholde: 1 person
Jeg husker ikke første gang jeg hørte om historien om Dorothy som havnet i Oz. Men den historien til Lyman Frank Baum har hengt på meg i veldig mange år. Jeg har noen bøker, en spilledåse, dvd’er og to samlebokser. Jeg ble stor fan av Judy Garland også etter filmen. Jeg hadde også en eksamensoppgave om denne filmen, tror vi skulle velge en sang å tegne til, og Somewhere over the rainbow ble valgt. Hadde en sensor som var veldig uviten om alt dette med Oz, men fikk en grei karakter.
Bildet kan inneholde: 2 personer
Jeg er glad for å ha sett denne forestillingen på Chateau Neuf. Med så dyktige folk måtte det jo bli bra! Jeg likte alt! Og hunden var jo bare skjønn! Jeg storkose meg rett og slett. Og da det ble sagt at det var lov å ta bilder så lenge det ble delt på sosiale medier så var jo den saken grei. 
Bildet kan inneholde: natt
Bildet kan inneholde: en eller flere personer, himmel og sky
Almira Gultch og heka fra vest: Janne Formoe
Bildet kan inneholde: 2 personer, folk som står
Tante Em, Glinda, Lærerinne: Hilde Lyrån
Bildet kan inneholde: 4 personer, folk som står
Løven, zeke: Håvard Eikeset
Blikkmannen, Hickory: sindre Postholm
Fugleskremselet, Hunk: Alexander Langet
Bildet kan inneholde: en eller flere personer og utendørs
Jeg fikk en se igjen-følelse av dette og bestilte da til en ny runde. Men er så glad for at jeg fikk med meg premieren!
Bildet kan inneholde: natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar