onsdag 9. juli 2014

En rolig og varm dag i ferien


Når dette er alt du orker å gjøre, ligge i skyggen med en bok og noe kaldt og drikke, da er det varmt! Og en sånn dag var det i dag. Ikke klart å ta noen bilder i det hele tatt idag... Greit nok at det er sommer, men det er da ikke sydenland dette her! Dette er Norge, og Oslo, ikke Tyrkia eller noe sånt! Nå trenger vi ikke lenger å betale dyre priser for noen uker nedi Syden for å ligge på stranden og bli brun, det kan man gjøre her også. Strender har vi også så da blir det vel ingen problem?

Jo, det blir et problem, for jeg orker det bare ikke! Jeg blir så slapp og dårlig av denne varmen. Jeg får ikke puste, alt jeg føler er at kroppen blir klam og ekkel, svett og jævlig! Hvor mange ganger jeg har forsøkt å nyte varmen uten å lykkes, det har jeg ikke tær og fingre nok til å regne ut! Jeg er ingen strand og bade-menneske, så det går ikke.

Etter en fire uker varm og lang sommerferie trenger jeg en like lang ferie i et kaldere strøk!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar