lørdag 19. juli 2014

Hekler en liten veske...


Begynte på den to et par dager siden, og det går egentlig ganske sakte da garnet er tynt og glatt. Svart er heller ikke så enkelt å hekle med, men det går da etter at det verste som luftmaskene og de første radene er overstått.

Har fra før heklet to lignende vesker, en for mobil og en jeg bruker å ha nøkler i. Har også laget en liten lomme som min mor har bilnøklene i.

Jeg begynte med heklingen i år, og er også i gang med et skjerf jeg skal få ferdig til vinteren. Men det jeg ønsker å kunne lære å lage er dukker og bamser som man kan lage klær til bl.a. Jeg har mye å lære, og jeg håper det går framover etterhvert, for det bli jo kjedelig i lengden bare å lage lommer/vesker, skjerf og grytekluter. Ønsker å kunne lære å lage noe mer avansert...

Men dette er jo en fin metode til å lage selvlagde gaver, og har noen ideer på gang til gaver til jul, det gjelder bare å få det gjort.

Men dette er gøy å drive på med!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar