torsdag 10. juli 2014

To sommersanger

Sang 1. Sally fra bandet Gogol Bordello:


Et eller annet ved denne sangen som fenger så innmari, også er det en perfekt sang til å hoppe og bevege seg til hvis man ønsker det. For meg er det iallfall vanskelig å sitte stille til denne sangen. Dette bandet har også mange andre fengende sanger som f.eks Start wearing purple, som er ganske så tøff altså!

Sang 2. Bensin på bålet av Vazelina Bilopphøggers:


Dette er en annen sang som er ganske så hærlig å høre på må jeg si. Heller ikke så lett å sitte rolig til. Jeg har digget Vazelina siden jeg var en liten jente så det er ikke så lett å velge en bra sang av mange, men denne har satt seg litt på hjernen hos meg de siste åra.

Dette er to av mange sanger som blir spilt på min ipod for tiden.

Hva er din sommersang? Er det en av de ''normale'' som de fleste har og velger eller er det en utenom det vanlige som jeg velger? Syns nå det er kjedelig at alle skal ha en og samme sang som sin sommersang. Mer artig å velge en utradisjonell en!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar