fredag 15. august 2014

Dårlig med blogging = smekk på hånda!

Ja, det har litt dårlig med blogging den siste uka. All tid har gått med til jobb og avslapning. Blir seriøst trøtt av å jobbe! Bare jeg legger meg på sofaen så slukner jeg som en lampe med utgått lyspære. Litt synd for jeg har litt å blogge om, og jeg har ikke engang orket å lagre noen innlegg engang...

Jeg har planlagt et innlegg om bilder fra Norsk folkemuseum hvor jeg var søndagen før jobbstart etter sommerferien, og det er jo snart to uker siden! Har også tenkt å blogge om min samling av Mummikopper og min interesse for teater og de forestillingene jeg har sett og skal se. nye bøker jeg har kjøpt i løpet av sommeren, katten min blandt annet.

Bare la meg komme igang med helgen så skal vi ikke se om jeg får kommet litt igang iallfall. På søndag skal jeg på teater forresten så da kan det kanskje bli noe å blogge om. Det er en uteforestilling som heter Kongeblod, og foregår ute ved Karpedammen på Akershus festning, så jeg er bl.a spent på åssen været blir da det er meldt regn da, håper på et lite opphold under forestillingen iallfall, men jeg skal sikre meg med jakke og støvler, sitteunderlag og håpe på det beste. Skar seg under en utekonsert med Kaizers Orchestra på en festival ca et år siden og ønsker ikke det samme opp igjen. Om to uker skal jeg på en premiere på Det norske teatret også, så det blir spennende! Men det er jo inne så da spiller det ingen rolle åssen været er. Hater egentlig å prate om det kjedelige været så jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør det.......

Jepp, bare vær tålmodig så vil det nok skje noe her på bloggen min etterhvert! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar