fredag 31. oktober 2014

To nye mummikopper og en adventskalender

Blandt litt annet som er en boks, en hobbybok og et spill.



Vinter Leirbål - 2008 
- Denne var jeg veldig heldig med, for den kom inn fra en eller annen person som skulle levere noen varer til butikken jeg jobber i, og jeg som pleier å prise varer fant denne stående på bordet blandt andre kopper. 



Skitur med Herr Brisk - Vinter 2014 



På lekmer.no kjøpte jeg denne adventskalenderen med forskjellige figurer fra Mummidalen. Har hatt denne kalenderen to ganger før, og det er like spennende og åpne en ny luke hver dag.


Denne Mummiboksen kjøpte jeg på Tanum bokhandel på Karl Johan i Oslo. Vet ikke helt hva jeg skal bruke den til ennå, men... 



Spillet og hobbyboken har jeg også funnet på jobben min. Var ganske så heldig egentlig, spillet mangler bare en brikke, men hobbyboken er brukt, men likevel gøy å ha. 

Leker ikke samler, gjør man vel?!

Årstall på koppene funnet her: http://www.kjokkenutstyr.net/mummikopp-oversikt/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar