fredag 13. februar 2015

Jippiii, snart helg!

Skulle nesten tro jeg lever for å ha fri... Fri hver onsdag, og da er jeg sånn ''Nåde de som ødelegger fridagen min med tull og fanterier, da skal jeg gjøre hva jeg selv vil!'' Så etter den dagen er det bare to dager igjen til to andre dager med bare fri og slaraffenliv! Uka har blitt bedre med en fridag midt i uka å se fram til.

Uka har vært helt grei egentlig. Helt vanlig mandag, med jobb. Tirsdagen ble det teater etter jobben. Da så jeg prøveforestillingen på Mor Courage og barna hennar. Det var en kjempeartig opplevelse. Prøveforestilling er altså en forestilling for publikum for første gang før premieren. Man så da også åssen de jobbet, med fyren nedi suflørboksen som måtte rope ut stikkord innimellom, og åssen de måtte rette opp litt ting og tang. Ikke helt klare, men alikevel syntes jeg det ble en artig opplevelse som sagt. Synd jeg ikke rakk å bestille billetter til premieren, men så skal jeg se den forestillingen to ganger til da, en gang med og en gang uten muttern. Syns det var en kjempekul forestilling med kul musikk bl.a!


På lørdag skal jeg på teater igjen. Alltid litt vanskelig når jeg skal alene, og på et sted jeg aldri har vært før, men jeg får bare gjøre som jeg pleier, bare prøve meg fram og henge på folk som skal det samme.
Ellers håper jeg å få kombinert den lørdagsturen med en fototur, noe jeg savner. Lange turer i Oslo og bare ta en masse bilder man kan kose seg med og redigere senere. Sånt er så gøøy!

Ellers så var det ikke så mye mer, satser på et innlegg i løpet av helgen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar