onsdag 22. juli 2015

En tur til Sandvika storsenter, mandag 20.7.15

I går tok vi en tur til Sandvika storsenter, noe vi hadde snakket om lenge. Jeg hadde sjekket ut butikkene som var der og hadde bestemt meg for noen spesielle jeg ville skjekke.

Først tok vi turen innom Starbucks!


Vi var sultne og tørste så vi tok en rast der, med chiabatta eller åssen det skrives, og en jordbærmilkshake. Det var både godt og forfriskende. Milkshaken ga meg ubehagelige hjernefrysninger, men alikevel så vil jeg prøve mer der. 

Etter en stund der bar det videre til Build a bear!


Jeg hadde på en måte forberedt meg ved å se åssen det foregikk på Youtube. Og det var ikke bare bare! Først måtte jeg finne meg en bamse og være sikker på at det var den jeg vill ha. Så kunne man velge seg en lyd, men jeg fant ingen som passet til den kaninen jeg valgte meg, så jeg valgte bort det denne gangen. Så fikk jeg lukte på noen greier som kunne bli stappet inn i bamsen, sukkerlukt og en annen lukt jeg tror var noe fruktgreier. Jeg valgte fruktlukten da sukkerlukten ikke var særlig god. Så skulle bamsen fylles, og jeg selv skulle trykke på pedalen som gjorde at fyllet kom ut eller noe. Så måtte jeg klemme på bamsen for å se om hun var myk nok. Så kom hjerteseremonien jeg hadde gruet meg til. Men hun dama gjorde det jeg skulle så vi gjorde det på en måte sammen så det gikk jo greit. Broren min satt og så på og lo seg ihjel da... Hehe. Så var det å gi bamsen et luftbad, måtte vaskes på en måte da. Så skulle jeg finne klær, og det var lettere sagt en gjort, for det var et stort utvalg av mange forskjellige søte plagg. Men jeg valgte meg en olabukse med bling, ulljakke, truse, sokker, trøye, sko og en børste. Så måtte jeg kle på henne, og det var lettere sagt en gjort. Jeg har kledd på mange bamser og dukker i min tid, og mente det var lettere enn de viste seg å være. Skoa var vanskeligst da man måtte dytte og presse skoa på potene. Bildet over viser hvordan det ble. Så valgte jeg en kjole ved siden av som du vil se under. Så måtte jeg registrere henne, hun fikk navnet Josefine, jeg måtte legge inn litt info om meg så hvis hun skulle forsvinne så kan  de spore meg opp og jeg kan få henne tilbake. Det ble ingen billig affære, men veldig gøy, så jeg vil tilbake og kjøpe mer til henne etterhvert. Og kanskje lage en annen en senere. Medlem av bamseklubben ble jeg og, så alt det der var ikke bare bare... Men jeg anbefaler en tur hvis man vil ha en personlig bamse, og det er mye å velge i. og det tar litt tid. 


Etter det ble det en tur på Norli hvor vi fant oss en bok og det ble spilt litt sjakk og curling før vi gikk videre og så oss rundt. En veldig vanskelig senter å orientere seg i egentlig. Jeg visste aldri hvor jeg var noen gang.

Før vi dro hjemover ble det en sjapp tur innom Outland, hvor jeg fant en stilig notatbok.


Det var mye annet Harry Potter-ting der og som jeg må tilbake til etterhvert. Lue i samme stil som notatboka er et must iallfall, hvis ikke en tryllestav eller noe annet også. Ikke billig, men gøy å unne seg litt gøy innimellom.

Ble en fin tur, med litt stress da det var buss for tog, osv.......... Men det gikk da.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar