lørdag 19. september 2015

En fargerik og koselig hobby

Bilder fra Instagram (Følg meg på Ingridmv_88)







Ja, du skjønner sikkert hva slags hobby det er snakk om her. Det er den fargeleggingen som er mer populært enn på lenge. Det kommer ut nye fargebøker hele tiden, og det blir laget flere bøker i skrivende stund.

Jeg har alltid vært glad i å tegne, farge og male. Så denne hobbyen er jo helt super. Jeg har alltid fargelagt. Skrevet ut sider fra internett, tegnet selv, osv. Hadde jeg vært så flink til å tegne som de som lager disse fargebøkene hadde jeg prøvd meg på en sånn bok selv, men jeg må nok nøye meg med å kjøpe de og farge istedenfor dessverre. 

Jeg elsker å være kreativ på mange måter, og drive med farger er en av de. Og når det kommer til å sette sammen farger på forskjellige måter, er noe jeg kan må jeg innrømme. Har fått mye skryt oppigjennom også. De bildene over er jeg veldig fornøyde med. Jeg kan se på et motiv så bestemmer jeg meg for hvilke farger å bruke. Som det øverste bildet f.eks, når jeg så den pipa og røyken så tenkte jeg regnbuefarger med engang, og så ble resultatet som du ser øverst. 

Jeg har mange hobbyer, og dette er en av dem!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar