onsdag 2. desember 2015

Desember = Kalendertid!

Endelig er desember her, en av de koseligste månedene syns jeg iallfall. Folk pynter så koselig med lys og nisser og gjør det så fint. Det eneste som mangler nå er snøen egentlig. 
Som for tre år siden så har jeg også i år en Mummi-adventskalender. Jeg blir ikke lei den kalenderen! Men jeg har i tillegg to skrapekalendere også så jeg skal skrape som det gjelder livet til julaften og se om jeg er så heldig at jeg vinner noen kroner. Men kjenner jeg min egen vinnerlykke rett så vinner jeg enten 20kr nok til et nytt skrapelodd eller så blir det ingen gevinst. Får se hva som skjer!
Dette er hva som har kommet ut av kalenderen min disse to dagene. Hattifnattene kom i går og tigeren kom idag. Noen av figurene er alltid det samme som året før, men det er også noen nye figurer kjent fra Mummihistoriene som kommer i lukene også. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar