tirsdag 8. desember 2015

Julemarked på Norsk Folkemuseum 6. Desember 2015 i bilder

Det ble en veldig koselig tur på folkemuseet i går. Vi gikk rundt og så på boder, hilste på dyr, gikk inn i husene og gikk mye ute. Spiste lefse og smultringer og drakk kaffe og solbærtoddy, kjempegodt! Men jeg syns det manglet snø, det satte litt stopper for stemningen egentlig, men koselig var det likevel. Det blir en ny tur på søndag 13. desember. Jeg har en premie som venter på meg der da jeg deltok på en konkurranse av Sos Barnebyer, og jeg fikk ikke vite at jeg hadde vunnet før jeg ventet på bussen hjem, så de blir spennende, spes da jeg ikke eier vinnerlykke. Men så glimter det visst til innimellom. Sånt er gøy! Her er bildene som ble tatt i går:


























































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar