onsdag 6. januar 2016

Dagens innkjøp og tilbake på jobb etter ferien!


Var en tur på Strømmen Storsenter idag. Skulle egentlig bare se på en jakke, en slags parkas som H&M hadde, men ikke nå lenger, typisk. Jeg takler bare ikke boblejakker og sånne boblete jakke-greier. Det blir for stort og bollete rett og slett. Men da jeg ikke fant noen steder dreit jeg i det, men jeg fant meg en t-skjorte med Mikke Mus på istedet. Den var helt super! Ikke sånn modell som er helt oppi halsen som jeg føler meg kvalt av. Så gikk vi innom Platekompaniet en tur for jeg skulle se om jeg fant noen artige dvd'er til spilleren jeg fikk til jul. Og der var det halv pris på julefilmer, jeg kunne finne meg 3 dvd'er til 200kr også var det visst halv pris av det igjen. Også fant jeg en veldig fin thermomug med Harry Potter! Den måtte jeg bare ha, og da det kun var to stk igjen var det ikke i tvil. Hadde jeg ventet hadde de nok forsvunnet. 

Første dagen tilbake på jobb i dag også, var hjemme i går da jeg ikke er helt frisk ennå, men ville prøve idag da jeg uansett har fridag i morgen. Gikk forsåvidt greit, men halsen har vært jævelig i hele dag, gir det seg ikke til helgen må jeg nok til legen og finne ut av dette her, for nå har det gått 6 uker. Var forkjølet i fire uker før jul, men dagen det gikk over til 5 uker ble det verre og det har gitt seg litt med hosten, men jeg er fortsatt snørrete og halsvondt. Begynner å bli drittlei hele greia nå! Bare det ikke er noe alvorlig nå så........ Hadde vært så typisk!


Brillegøy på jobben!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar