mandag 29. februar 2016

Callenge Day 2

30 Day Writing Challenge:
Challengen funnet her: https://no.pinterest.com/pin/252623860326199273/

Challenge day 2 - Something you look forward to in the next 12 months

Jeg pleier ikke å planlegge ting som skal skje framover da jeg jobber og det stopper all moroa i hverdagen da jeg ikke alltid orker å finne på ting og dra på turer etter jobb. Men når det er helg og ferier så pleier vi å finne på spontane ting rett og slett. Så har vi bare tre ferier i året, og det er ikke alltid lett å planlegge noen store reiser langt fram i tid heller.

Men det jeg kan si jeg både ser fram til og ikke er at jeg fyller 29 den 23. januar neste år, det er jo 11 måneder til nå, men noe jeg kan se fram imot.


Noe annet jeg kan glede meg til nå er påskeferien, da vi har snakket om tre ting vi kanskje skal gjøre, folkemuseet, teknisk museum og arbeidermuseet. Vi har vært på folkemuseet på påskeaften de to siste åra og jeg kan godt gjøre det til en tradisjon fordi det er så koselig der uansett når vi er der. Teknisk museum er også et favorittmuseum vi er innom et par ganger i året. Men arbeidermuseet har vi ikke vært på før så det kan bli interessant. 


Ellers ser jeg fram til våren og når jeg ikke trenger å ha på så mye klær, er så lei doble jakker og tights under buksa! Og det blir lettere å dra på fototurer i fritiden. 


Jeg ser også fram til sommerferien, men er spent på om min mor og jeg får ferien sammen i år og. Vi snakker om en ny tur til Vimmerby og da er det beste å ha ferie samtidig. Får vi ikke det må vi finne på noe for å fikse det sånn at vi får det.


Ellers så vet jeg ikke om så mye mer jeg kan se fram til, det kommer som det kommer egentlig. Som sagt ikke lett å planlegge noe langt fram i tid noe man kan se fram til. 

Er det noe spesielt dere ser fram til dette året?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar