lørdag 12. mars 2016

Challenge day 10 - The Weather

30 Day Writing Challenge:

I det siste har jo været vært ganske bra. Litt kjørlig på morgenen, men blitt fint utpå dagen. Synd at det fortsatt er litt for kjørlig til å la jakka ligge igjen hjemme, men den tiden kommer nok snart håper jeg. 


Det er + grader, men under 10. Men det varierer mellom noen grader - og noen grader +. Værmeldingen har jo også stemt sånn greit i det siste også, men gradene det meldes er vel litt mindre enn det det står, spesielt i avisen. Der står det en grad en spesiell dag, og dagen etter står det et helt annet tall på samme spesielle dagen. Men jeg hører ikke så mye på værmeldingen, jeg ser ut av vinduet før jeg kler på meg, spør min mor som allerede har dratt på jobb før fuglen fiser eller tar en sjanse. Jeg er ikke redd for å fryse, for så fort jeg er i aktivitet så blir jeg varm.


Men jeg ser fram til litt varmere vær sånn at jeg kan la jakka ligge hjemme, men jeg vil ikke ha så varmt som 20+, det får holde med 15 grader maks! Der går min grense for hva jeg klarer av varme. 

Og forresten så er det like mye lov å klage på varmen for oss som ikke liker den som for dere som klager på kulden og ikke liker den. Så dere får bare slutte å si at det ikke er lov å klage på varmen, for det er det. Ellers så får dere slutte å klage på kulden da. For vi bor i Norge, og ikke i syden-land. 


Nå som det er sagt så avslutter jeg dag 10 av challengen og ser fram til å finne på noe uvanlig å skrive om i morgen. 

Ha en fin fredagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar