torsdag 17. mars 2016

Challenge day 15 - Something that excites you and fills you with joy

30 Day Writing Challenge:
Challangen funnet her: https://no.pinterest.com/pin/252623860326199273/

Noe som gleder meg altså. Det er jo så mye, men det jeg kommer på først er å dra på turer og ta bilder. Jeg elsker å ta masse bilder av naturen, landskap og gamle hus. Da koser jeg meg masse, da jeg er ute og kan finne masse fine motiver og finne ut åssen det ser best ut på kameraet. Jeg er ikke så glad i å ta bilder av mennesker, men når det mennesket blir helt svart i forhold til f.eks solnedgang og himmel blir det jo et kult bilde likevel.

Noen bilder tatt i Drøbak i 2013:

Her fant jeg et hus på brygga med artige skilt på bl.a.






Bilder fra Prøysenhuset og Prestvegen også 2013 og 2014:












Her har du forslag til hva jeg liker å ta bilder av. 

Hvis man må sette seg i åkeren for å få et åker-himmel-bilde uten noe i mellom som min ønsket å ta bilde av, så må man det. Og da får man også dette bildet:


Amatør-fotograf-livet det vettu. Mye rare blikk, men det kan man ikke ta hensyn til. 

Men, ja. Dette er hva jeg blir glad av å gjøre. Min favoritt-hobby. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar