fredag 18. mars 2016

Endelig påskeferie!

Etter noen få timer på jobben hvor jeg sorterte bøker og fikk en veldig god lunsj på slutten så var det endelig ferie på meg også! Merker at denne var veldig etterlengtet i grunn.

Planene for påsken er ikke så stor at det gjør noe, det blir en hjemme-påske med dagsturer når det passer seg. Min mor jobber til og med onsdag, og til lørdagen, påskeaften blir det en tur til folkemuseet på Bygdøy. Alltid så koselig der på vårtid. Er egentlig alltid koselig der uansett årstid.




Bilder tatt fra folkemuseet på påskeaften i fjor, er vi heldige med være i år og tro?

 I morgen blir det en tur på Nordbysentret for litt shopping til påsken, godis og litt annet gøy. Blir ikke et helt brett meg brus på meg da jeg drikker brus veldig sjeldent. En annen plan vi har er teknisk museum og arbeidermuseet, så får se hva vi får til. Skal få til noen gåturer og fototurer iallfall, vil ikke bare sitte hjemme heller.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar