onsdag 30. mars 2016

Tilbake til hverdagen igjen...

Så var påskeferien ferdig for denne gang og jeg føler meg absolutt ikke ferdig med å finne på ting. Når vi har vært et sted finner vi ut at vi også skulle vært andre steder også... Men ferien har vært for kort for alle de tinga og stedene vi gjerne skulle gjort og vært på. Uka startet i går med jobb, og påskeferien avsluttet med at jeg ble forkjølet IGJEN for svarte helvete!!! Åh, jeg er sååååå lei hoste, surkling, piping, vond hals og nese som renner som Akerselva. Det har gått i ett siden november med noen opphold, jula var jo slapp nok... Men denne skal ikke få vare i flere måneder ass, for da vet jeg ikke hva jeg gjør. Jeg har ikke tid til dette nå for jeg har planer!

Men heldigvis har jeg planer, iallfall noen planer. Nå på fredag er det teater igjen, samme den 16. Og dagen etter, søndag den 17 så er det Turist i egen by i Oslo igjen. Det begynner kl. 9 på morgenen og varer til kl. 15. Vi skal da møte opp i Rådhuset eller noe hvor vi får et Oslopass som vi kan bruke på de museene som står i den brosjyren som vi også får, og da kommer vi inn gratis med det passet. Har vært med på det et par ganger nå og det er kjempeartig! I fjor rakk vi Akershus slott, hjemmefrontmuseet, Ibsenmuseet og Ladegårdskjelleren som sjeldent er åpent. I år vet vi ikke hva vi skal prøve oss på, men har allerede blitt enige om Ibsenmuseet igjen, liker meg der egentlig. Så vi får se hva som skjer med den dagen.

Men ellers så går det vel seg til når det må. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar