søndag 3. april 2016

Challenge day 21 - Someone who inspires you

30 Day Writing Challenge:
Challengen funnet her: https://no.pinterest.com/pin/252623860326199273/

Hvis det er noen som inspirerer meg så er det skuespillere på filmer og teater. Jeg er mye på teater, og det er flere skuespillere som er med på flere stykker om gangen, og det som er så ''WOW'' for min del at de klarer å huske de forskjellige tekstene til de forskjellige stykkene, og det pleier å være mye tekst og innimellom virker det som vanskelig, mye og... ja, jeg vet ikke. 

Jeg vet med meg selv at jeg aldri kunne lært meg så mye tekst om gangen, uansett hvor mye jeg hadde lest og øvet. Hodet mitt er ikke noe klisterhjerne på den måten. Husket aldri noe av det jeg hadde lest til en prøve på skolen heller... 

Men jeg syns det yrket skuespiller er inspirerende fordi jeg har alltid hatt lyst til å jobbe på et teater, men ikke på scenen. Men bak, med det å skape scener og kulisser, parykker, kostymer og masker. Det er det jeg syns virker så spennende. Men jeg kunne kanskje prøvd meg på en scene, men uten tekst. Som en stum gærning eller noe, hehe. Neida! Men uansett. 

Men det er ingen spesiell som inspirerer meg mer enn andre, bare det yrket og stedet å jobbe på som verker spennende.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar