onsdag 13. april 2016

Heklet blondeskjerf, Sassy Lace fra Red Heart Boutique

Ganske dyre stoff, 99 pr stk på Hennes Fritid på Strømmen. 

Vil vel ikke kalle det garn egentlig, mer et blondestoff med hull til hekling eller strikking. Var på jakt etter lignende i garnform idag, men fant ingen steder. Når jeg ikke skal ha har de masse forskjellig, men når jeg plutselig er på utkikk, er det tomt. Forbanna irriterende! Men jeg fant da dette i butikk nr 3 vi var innom,Hennes Fritid på Strømmen og det fungerer like bra.


Jeg ble fornøyd med sluttresultatet, men neste gang skal jeg bruke mindre masker. Jeg samlet opp 8 stk nå, men etter min smak ble skjerfet litt for kort med så mange masker, så neste gang skal jeg prøve med 4 eller 5 masker om gangen og se åssen det blir. 


Jeg syns det er kjempegøy å få til sånne ting som dette. Før jeg begynner så sjekker jeg youtube og instagram etter metoder og ideer, spesielt med garn son dette som man ikke kan hekle ''normalt'' med.

 Det er mange forskjellige måter å gjøre dette på, som du vil finne på youtube, men jeg gjorde det på min enkle måte og det funket det også. Bare søk på Sassy Lace Crocet så dukker det opp for både hekling og strikking.

Hjemmeside: http://www.redheart.com/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar