fredag 29. april 2016

Nattens merkelige, men ikke skumle drøm

Jeg drømte i natt at faren min drev å stelte med et lik hjemme hos seg. Det var bare beina igjen av det, og det sto han og balsamerte. Men beina ga fra seg noen rykninger av kramper og det hele var ganske scary. På veggen hang det et bilde fra en avis av en forsamling som hadde vært på minnestund for det liket. Jeg var på do og ble spurt om jeg ville se liket, men jeg sa først nei før jeg ombestemte meg. Det jeg så var noe svart noe som fikk rykninger innimellom. Han hadde balsamert liket svart. På et bilde han hadde tatt viste seg at det var ei jente med langt, blondt krøllete hår, men hun hadde råtnet opp ganske raskt sa han, og ville balsamere det som var igjen så det ikke ville bli borte det også. Jeg syntes det hele hele var merkelig og rart, men ikke noe skummelt. Da jeg våknet opp måtte jeg på do og så at det snødde ute, noe som var mer skremmende da jeg er avhengig av buss og hadde ryddet vekk vinterklærne...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar