mandag 23. mai 2016

Dagens på hjernen-sang

Hørte litt på musikk før jeg sovnet i går og da jeg våknet kom teksten "Lets hear it for the rainbowtour, its been an incredible sucsess..." En sang fra Evita-filmen. Begynte å tenke på forestillingen Det norske teatret hadde og fikk lyst til å høre på filmmusikken og da var det gjort.





Jeg liker historien rundt denne Evita, mange var imot henne, men mange var jo for henne også for hun hjalp de fattige med mat, hus og legesjekk bl.a. Tror jeg har sett det meste av dokumentarer om henne på YouTube. Men det folk tror om at hun lå seg oppover vil jeg ikke spekulere noe i, for noen fantes det sikkert ikke noen annen mulighet for å komme seg vekk og videre, men nok om det. Det var musikken jeg hadde på hjernen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar