torsdag 19. januar 2017

I frustrasjon onsdag 18.1.17 - Med bilder

Skrevet i går 18.1.17 i frustrasjon:

Trodde det skulle bli gøy med tid til en fototur før teater, men det gikk fort over.

Begynte med at jeg ble kvalm på bussen så jeg gikk av på Galgeberg for å få luft. Men det viste seg å være veldig glatt så selvfølgelig klarte jeg å skli og falle på ræva. Da fikk jeg et skrubbsår på hånden. Verste med det er at plaster ikke vil sitte fast i håndflaten så jeg får ikke gjort stort annet enn at jeg fikk våtservietter av en dame som stoppet meg og lurte på om det gikk bra. Så jeg fikk renset og nå gjør det ikke stort vondt mer heller. Men fy så sur jeg ble!

Så jeg kom omsider til operaen, gikk til rådhuset og opp til slottet og ned til det norske teatret hvor jeg nå sitter å venter på forestillingen kl 20. Velger å sitte her trygt og godt enn å vandre farlig på glatta.

Med dette sier det meg at jeg skulle blitt på bussen for det var ikke langt igjen. Eller så skulle jeg dratt mye senere.

Også lurer jeg på hvorfor det ikke blir gjort noe med det glatte? Folk kan ikke bare ta sjansen på at det går bra når det ender med brudd og vondter. Hjelper jo egentlig ikke med grus, men det må da finnes noe annet? Uansvarlig syns jeg! Blir jo redd for å gå, så sikkert dumt ut innimellom, men det får heller være når det skal være sånn!

Bilder som ble tatt underveis:










Skrevet i dag 19.1.17: 

Men jeg så Kan nokon gripe inn på Det norske teatret, det kan jeg anbefale for det er helt rått!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar