fredag 19. mai 2017

Mandag 15.5.17

Ny uke med nye opplevelser. 17. Mai på onsdag og Harry Potter filmkonsert eller hva det kan kalles i konserthuset i Oslo på søndagskvelden. Den er jeg litt spent på. Etter denne helgen startet jeg med en litt redusert form. Lørdag med ditt og søndag med datt,(les forrige innlegg).

Sånn blir det innimellom at formen ikke er helt god etter en sen leggetid enn vanlig eller en helg med masse opplevelser og ting som må synke inn, da kan det beste bare være å ligge rett ut dagen etter og hvile seg. Men jeg kan heller ikke slutte å finne på ting, ha opplevelser og ha det gøy bare for å slippe å ha det sånn. Da får jeg heller ta det i et roligere tempo den dagen etter hvis jeg skal noe. Jeg klarte meg på jobb, men var slapp og måtte ta en paracet. Men når den funket kviknet jeg til. Heldigvis kunne jeg bare sitte rolig og prise varer idag og ikke fly som en strikkball opp og ned, hit og dit. Nå skal kvelden tas med ro!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar