tirsdag 5. september 2017

Lørdag 2.september 2017 - Kulturell lørdag

Dagen begynte på åpen dag i operaen i Oslo hvor vi var på omvisning og åpen prøve på Hedda Gabler. Fint det var gratis for det var ikke mye vi fikk sett akkurat... Vi var også innom kostymesalget hvor jeg kjøpte en hatt. Under omvisningen fikk vi oppleve å stå på hovedscenen i operaen, uten publikum vel og merke. Vi fikk en merkelig omviser som prøvde å inkludere ungene, men jeg tror han heller skremte de litt...

Etter det satte vi nesa mot Det norske teatret hvor jeg hadde meldt meg på billettlotteri hvor jeg kunne fått billetter til Norgespremieren på The book of mormon, men jeg vant verken det eller trøstepremie. Men jeg fikk en kult handlenett så det ble ikke så dumt likevel. Var over 700 som hadde meldt seg på så sa seg selv at jeg ikke kom til å vinne noe med den dårlige vinnerlykken min...

Etterpå dro vi til Max burger og kjøpte mat med hjem og var en tur innom Outland hvor jeg kjøpte meg en Dobby figur, en The deathly hallows veske og jelly sludge godis. Etterpå dro vi hjem. Så det ble en kurturell lørdag.



Endelig fikk jeg oppleve å stå i den såkalte teaterrøyken jeg også mens hendene mine ble seige av såpebobler. Siste del av omvisningen. Gøy! 




Paljett-selfie på et kostyme





Bilde som oppsummerer dagen. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar