fredag 6. oktober 2017

Fredag 29.9.17 -Bikubekveld på Det norske teatret

Jeg er og blir ingen natt-menneske. Jeg pleier å legge meg mellom 22 og 23 og er jeg oppe da eller etter får jeg hodepine og føler meg helt ute dagen etter. Men i går, (Dette er skrevet dagen etter denne kvelden)  var Bikubekvelden på Det norske teatret noe vi ville ha med oss da det var musikken til Tom Waits og fra forestillingen Woyzeck som jeg likte så godt blandt annen bra musikk, Fra The Black Rider bl.a. og litt annet fint. Vi drakk solo og spiste vestlandslefse så kan kalle det en slags utskeielse, Hehe! Det ble en bra kveld med bra musikk av flinke folk på scenen. Skulle gjerne hatt Woyzeck tilbake på scenen igjen, jeg likte virkelig den foretillingen! Så den mange ganger.

 Men det var godt å komme hjem til senga også, da jeg som sagt ikke er en nattrangler som sagt. Et unntak er jo nyttårsaften da... Men det som er, er at jeg kan ikke ligge og sove lenger dagen etter enn til halv åtte-åtte for da blir det bare verre med sove for lenge-hodepine osv. Kroppen min er glad fast tid til sånt ellers blir jeg iallfall helt ute hele dagen etter. Men min form er helt grei i skrivende stund, tidlig lørdag morgen med Emil i Lønneberget på TV. Koselig det! Her er noen bilder fra fredagskvelden. (skrevet 30.9.17)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar