fredag 6. april 2018

Min mars 2018.


Denne måneden har det skjedd veldig lite egentlig. Det som er nevneverdig her er påskeferien. Vi har bare vært hjemme med noen dagsturer til Oslo. 

Mandagen i ferien startet med snø og kaldt igjen etter en uke med greit vær, noe som jeg fant ganske surt. 


Tirsdag og onsdag ble late dager før tur igjen torsdag hvor vi var på Akershus festning og tok en trikketur. 


Fredag ble også en latedag før tradisjonen førte oss til Norsk folkemuseum på påskeaften.

 

Da jeg kom hjem åpnet jeg årets påskeegg, fylt med godsaker av alle slag, ikke bare spiselig. 


Søndag var vi hjemme, og mandagen som var siste feriedag før jobb igjen var vi i byen, innom Vår frelsers gravlund og Damstredet, Krist kirkegård og Starbucks. 


Jeg er ganske fornøyd med påskeferien, den kunne kanskje vært litt lenger bare. Men jeg har mange bilder på kameraet nå som skal bli fordelt på flere innlegg. Jeg har vært både treg og lat når det kommer til blogging og redigering av de bildene i ferien, men forhåpentligvis vil det skje endringer på det snart. Jeg tok rett og slett en ferie bokstavelig talt. Dere tåler vel litt påskebilder framover? Håper det! 

Like før ferien kom Geek Gear boksen også, ganske så forsinket. Den hadde rett og slett vært på posten siden 7. Mars, men jeg fikk aldri hentelapp før hentepurring 2 kom. Hvorfor hentepurring når jeg aldri fikk den første ordinære hentelappen?! Jeg sendte jo klager til Geek Gear som sa de hadde sendt og at jeg ville få den pakka. Og det etter at den hadde ankommet posten. Jeg kunne hentet den for lengst hadde bare posten jobbet som de skulle. Til og med min mor ble irritert, og da hun hentet pakken ble hun satt ut og de bak kassa spurte om det var greit. Men uansett, innlegg om innholdet i denne fine boksen kommer snart den og. 

Ellers har jeg fortsatt med bujo-journalen, er på den 14. uka nå og syns det fortsatt er gøy. Kanskje lage innlegg med bilder fra noen sider? Jeg har mange forslag til innlegg, jeg må bare ha motivasjon til å lage det. Innimellom frister sofaen og latsekktimer mer dessverre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar