mandag 30. juli 2018

Et lykkelig besøk på Katthult 24.7.18

I år igjen dro vi til Katthult. Det stedet må bare besøkes. Det er en veldig koselig gård hvor man kommer rett inn i Emil-miljøet. Perfekt for hele familien.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Vi startet med å hilse på dyra. Da vi kom til sauene kom alle løpene mot oss. Jeg satte meg ned på gresset for å se hva de gjorde. Og hva skjedde? Se på bildene!

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Hva skal jeg si, annet enn at jeg luktet fjøs resten av dagen? Veska mi full av sikkel og kjettingen full av bitt, men hva gjør vel det? Jeg glemte helt at sola skinte så når vi dro videre var begge solbrente på overarmene.
Jeg savner denne opplevelsen. Jeg trivdes, de var så gode og snille, rolige. Snuste rundt på meg, koste. Utrolig koselig var det!! Beste jeg vet er å kose med dyr! Finnes ikke noe bedre enn det!

Ingrid Marie Viken sitt bilde.

Jeg vil til Katthult igjen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar