fredag 7. desember 2018

Gjort i november:

Nå er det veldig lenge siden sist jeg har blogget. Men det er mye som har skjedd siden sist, av opplevelser, juleting og med Mons som vi måtte la slippe på søndag. Jeg har vært på jobb og fungert der, men ting har liksom ikke vært det samme etter det. Livet har blitt tomt og jeg vil ikke hjem når jeg er ute. Men vi prøver å adoptere en ny katt, noe som virker å være vanskeligere enn vi visste.
Jeg har mye jeg skal ha blogget om, men jeg starter med hva jeg gjorde i november.


4.11 - Gravsafari Vestre gravlund
Bildet kan inneholde: plante, gress, blomst, tre, utendørs og natur
- Vi fant blandt mange andre Bokken Lassons grav. 
9.11 - Mons dyrlege, forstoppelse og medisiner.
17.11 - Teater, Life goes on, Det norske teatret
Bildet kan inneholde: en eller flere personer og tekst
21.11 - Teater, 9. gang på The book of mormon, Det norske teatret
Bildet kan inneholde: en eller flere personer
23.11 - Bikubekveld, The book of mormon synger motown
Bildet kan inneholde: 1 person, på scenen
27.11 - Nils Vogt møter Karl, Mot i brøstet 25 år
Bildet kan inneholde: 4 personer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar