lørdag 16. februar 2019

Mummikopper nr 48, 49, 50 og 51 i samlingen!

Nå er det veldig lenge siden jeg har skrevet noe om Mummikopp-samlingen min, og siden sist har jeg fått 4 nye kopper. Snøfall koppen kom i høst, men jeg har ikke fått tatt bilder og sånt før nå i går. Og når jeg var på jakt på Backe i Grensen på torsdag  viste det seg at de hadde tre nye kopper som jeg tok med meg hjem. Og dermed har jeg jeg fått 51 kopper i samlingen! 

Jeg hadde tenkt meg å vurdere koppene som kom, om de var noe jeg kunne tenke meg å ha i samlingen, og tenkte at de som var finest kunne bli med, men så kom det bare flotte kopper i fine farger med søte motiver som jeg ikke klarte å velge i mellom, så da har jeg bare fortsatt å kjøpe de som kom ut... Dette her er en veldig dyr hobby og ha, men heldigvis er det en stund mellom hver utgivelse så det går an.. Og det er er ikke bare kopper som finnes, men mye annet også. Ønskelisten min er laaang!! 

Kopp info:

Koppen: Lett snøfall / Light snowfall - 2018

Koppen: Vannskap / Friendship - 2018

Koppen: Mummitrollet og marsboerne / Moomin and the martians - 2019 og framover


Koppen: Ninni - Det usynlige barnet / Ninny - The invicible child - 2019 og framover


Kilder:  https://www.kjokkenutstyr.net/mummikopp-oversikt/

- Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar