tirsdag 11. oktober 2016

Tilbake til Bullerbyn 25.7.16

Etter en tur på Katthult tok vi en tur til Bullerbyn. Der tok vi enda en is og mer drikke før vi så oss rundt. Vi satt og å på en høne og en kylling en stund før vi gikk videre dit hvor det viste seg å være kaniner. Vi kunne komme inn og hilse på og klappe dem, men ikke løfte dem. Men da jeg kom inn kom det en haug med unger etter så det ble litt stress for kaninene med så mange at det ble ikke noen bilder av det, dessverre. Jeg synte ungene kunne vente til jeg var ferdig med å hilse på dem, jeg var tross alt inne først. Men nok om det. 





I mellomgården, der hvor faren til Astrid Lindgren vokte opp var det en om hadde et lite loppemarked i boden, å vi gikk inn og tok en titt. Var veldig mye gammelt og pynteting, men vi kjøpte ingenting. Var bare artig å kunne gå inn i hagen å se for vår del.


















Vimmerby har så mange koelige steder å kunne besøke at jeg blir helt forelsket! Vil bare tilbake!

Nete innlegg blir et langt et, om dagen vår i Astrid Lindgrens verden!! Den parken var enorm ass! Mye å se på, så stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar