fredag 3. februar 2017

En IKEA-tur

Var en tur på Ikea på onsdag for å handle noen nødvendigheter. Vi må komme tilbake senere for mer for vi hadde ikke råd til alt på engang. Men det ble en inspirasjonstur også, jeg fant  bl.a drømmerommet og kjøkkenet og vi fant ut at et eget bibliotek er noe vi kunne hatt med så mye bøker vi har. Vi må også satse på mørke farger for jeg liker ikke lyst og dessuten er det upraktisk med tanke på Mons og søling. Men lyst kan jo være fint det og... Men her er bilder av det jeg fant som drømmekjøkken, soverom og bibliotek:


Et kjøkken med mange skuffer og stor benkeplass og egen kjøkken-øy. Veldig fint var det. Også det stilige gulvet da! 



Det fine soverommet. Det var også stor garderobe-plass, noe jeg trenger. 


Bibliotek-kontor. Kunne vært kult å hatt. 

Og en liten ønskeliste: 




Og innkjøpet: utenom kjøkken-boller kjøpte jeg oppbevaringsting og et pledd som blir fint til sommeren. 


Og maten vi spiste: 




 Jeg tok kylling og muttern bacalao. Har lenge tenkt å smake bacalao, men det jeg fikk smake her smakte fjøs. Akkurat som tran smakte gammel kjeller i sin tid. Jeg tror det grønne på kyllingen min var pesto eller noe, og da vet jeg det nå at det ikke var noe spesielt godt. Men kyllingen var namme! Drakk god eplejuice til og spiste eplekake med krem til dessert som var veldig god. Men det hadde vært enda bedre om eplekaken var varm og ikke iskald, og kremen ikke så varm. Er ikke kresen, det er bare sånn jeg liker det! Men uansett så liker jeg meg på ikea og har ingenting imot å spise der. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar