onsdag 1. februar 2017

Et bursdagsgave innlegg

Jeg fikk lyst til å lage et innlegg med bilder av gaver jeg fikk til min bursdag. Jeg liker selv å lese sånne innlegg eller se videoer på YouTube som er om hva folk har fått i gaver eller kjøpt seg. Da vil jeg også kanskje få noen ideer på hva som kan være fine gaver til andre eller kanskje jeg finner noe jeg ikke visste fantes som kan være et fint og interessant ønske.

Dette er kanskje ikke hva andre kunne tenke seg å få, eller kanskje det er? Jeg vet jo ikke, men jeg er iallfall fornøyd! Jeg liker vesker og sko, elsker bøker og har begynt å samle på Harry Potter-ting.

Og dette var det jeg fikk: 


642 things to write about -me er en bok med spørsmål og forslag til å skrive om deg selv. Det finnes mange av denne, i en annen skal du skrive historier og i andre andre ting. Veldig gøy! Ibsen og Munch er en biografi-bok om de to kunstnerne. Liker sånne bøker, også er disse mennene ganske så interessante.


 På Outland i Oslo kjøpte jeg disse tingene. Ja, fikk velge noen gaver selv også. Jeg sa over at jeg har begynt å samle på HP-ting og jeg syns det er spennende med de eskene som man ikke vet hva man får i. Denne gangen fikk jeg Gygrid. Har fra før en Hedvig og to Mcnurp. Det som ser ut som Voldemorts stav er en penn, Hehe


Av min mor fikk jeg to bøker og to dvd'er. Sett filmene allerede, Hvis det skulle dukke opp flere lik er det bare å ringe er jo en super film! Gode gamle skuespillere og det er det jeg liker! Grumpy Cat ser bare superartig ut.



Veska valgte jeg også selv, føles ut som regnklær-stoff og kjøpt på kappahl.


Sko og pledd-skjerf kjøpt på New Yorker og Slytherin-nøkkelring kjøpt på Gamestop eller noe. Der har dem også mye HP-ting for interesserte. 

Kjempefine gaver! Mange nye bøker å lese og gleder meg til å bruke nye sko til den etterlengtede våren. Til neste år fyller jeg 30 så det blir skremmende spennende.  Jeg skal få et bedre system  på HP-tingene mine, men må ha tid til å gjøre det først. Det er mye jeg skal ha få gjort, men har for lite tid.

Noe du kunne tenke av dette? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar