onsdag 8. februar 2017

Shopping på en tirsdag

I går ble det litt shopping, kjøpte meg 7 bøker! Vi spurte om Ark hadde Harry Potter serieboksen på norsk og de hadde bare på engelsk. Vi sjekket flere steder før vi havnet på Ark igjen og samlet bøkene selv. Jeg hadde fått et gavekort av min bror som kunne brukes på hele sentret, som ble tømt på dette. Selv betalte jeg rundt 300kr.

Planen har vært lenge å lese serien på nytt og når man deler på bøkene med muttern som leser mer effektivt enn meg og blir fortere ferdig kan det by på tull. Hvis jeg leser første bok først og hun begynner på den rett etter meg og jeg på bok nr 2 så må hun hoppe rett på bok tre fordi jeg fortsatt holder på med nr 2. Det slipper vi jo nå og det er jo like greit. Liker ikke å stresse med en bok og nå kan jeg kose meg og lese i mitt tempo, ikke for sakte og ikke for fort.


Vi var også innom New Yorker hvor jeg kjøpte veske i en veldig fin grønnfarge og en vinrød dusk, syns det ble en fin fargekombinasjon.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar