tirsdag 22. juli 2014

Ja, jeg klager på varmen fordi det er lov!

Denne varmen vi har hatt i det siste, det finnes ikke normalt! Det er jo varmere her enn i syden jo! Kejnnes ut som jeg smelter her jeg lever... Også skal det bli enda varmere?! Hvor varmt skal det bli da, før det gir seg?

Jeg har prøvd å nyte varmen, men det går ikke. Jeg lengter bare etter en kjørlig skygge.

Verst om natten, klam over hele meg bare av å ligge i senga. Er vel ikke normalt å ha det så varmt om natta?!

Nå ser jeg bare fram til en kjørlig høst, og det er best at den kommer nå, for nå orker jeg ikke mer. Nå får det være nok! Dette er ikke normalt i Norge, ingen grunn til å kaste bort penger på en sydenferie nå iallfall!

At det ikke er lov å klage på varmen er også forresten bare noe tull! Folk klager ellers på det de ikke liker, og dette er noe jeg ikke setter særlig pris på. Det ødelegger humøret og ork til å gjøre noe.

Ser virkelig fram til en veldig kald vinter nå! Og hører jeg noe klaging på den, så fy faen! For nå har dere hatt den varme sommeren deres, så da er det på tide at de som ikke takler denne varmen kan ha det litt bra de også!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar