torsdag 28. august 2014

Er jeg ikke sliten nå så blir jeg det aldri!

Jeg kjenner det overalt, hodet, ryggen, beina, viljen, orket, overalt! Jeg er sliten, utslitt, trøtt, lei, møkk lei... Kunne godt fått en ferie nå, hadde ikke gjort noe. Eller, hvis jeg ville hadde jeg hatt en uke i syden forran meg nå, men jeg orker ikke sånn ferie nå, ikke mer 30+ grader på meg, orker ikke!

Men hverdagen sliter meg ut, jobb hver dag, opp tidlig, buss og masse folk, jobb og masse folk, butikker og masse folk etter jobb...

I dag var til og med bussen full av folk sånn at jeg ikke engang slapp på, den bare kjørte rett forbi og jeg tenkte bare fy faen!! Hva med å sette opp skolebuss for de elevene da?! Neiiida, de skal okkupere alt av busser, de forsinker bussen, de er overalt, på sentret, ja, rett og slett overalt! Men heldigvis har jeg en snill mamma som kunne hente meg, herreguud så glad jeg ble da hun svarte ja! Men, ja! Disse skoleelevene burde fått egne busser og slutte å ta all plassen i den som er for alle. Er så møkk lei å ta buss, jeg liker det egentlig ikke, har litt angst for det, osv, men det går fordi det må.

Men det hadde vært digg med en uke hjemme nå, bare hjemme i sofaen med Mons og masse bøker og tv og senga.

Noen ganger skulle jeg ønske jeg var en katt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar