tirsdag 17. mars 2015

Kinohelgen som gikk.

Jeg er mer en teatergjenger enn en kinogjenger. Men nå i helgen var jeg på kino to ganger, fredag og søndag. Og det gikk faktisk ganske så greit.

På fredag var det premiere på filmen Den tilfeldige rockestjerne, en film som handler om mannen bak masken i Kaizers Orchestra, Helge Risa. Kaizers Orchestra igjennom hans øyne. På premieredagen så vi den på Lillestrøm, men på søndag så vi den på Kino Victoria i Oslo, da det var en spesialframvisning av filmen og Helge selv var der og han som laget filmen, Igor Devold. Heldige mannen som har fulgt Kaizers rundt i fem år. Jeg likte filmen veldig godt rett og slett. Kaizers er og blir en favoritt! En god grunn til å få ræva si på kino med andre ord!!!

Det ble ingen bilder fra fredagen, men fra søndagen ble det noen;


Før filmen spilte Helge litt på orglet sitt, noen sanger fra Kaizers, artig å høre på. 


Etter filmen var det muligheter for å stille spørsmål og hilse på dem. Det viser seg også at han til venstre, Igor Devold er en slektning av meg. Ganske så kult. 



Skal absolutt ikke klage på disse bildene, en veldig fin opplevelse!

Da jeg våknet i dag tidlig skjønte jeg ikke hvilken dag det var eller hvorfor jeg ble vekket, fordi jeg sov så godt. Jeg trodde det var fridag, men viste seg å være mandag og ny uke og på'n igjen med jobb. Men det får gå, det som er morsomt må engang ta slutt det og... Skal jo på teater på tirsdag og fredag så skal ikke klage da. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar