onsdag 4. mars 2015

Mitt år 2014 - 6 og siste del

Da fortsetter jeg med min årskavalkade for 2014, forhåpentligvis siste innlegg.

Skjedde ikke så mye spes i september, var en del på teater, tok noen bilder rundt omkring...

Bilder fra en liten Oslovandring mandag 22.september:

Tok en liten fototur i Oslo i går etter jobben i håp om noen fine høstbilder, men det viste seg å være litt i det tidligste laget... Men fikk meg en tur i Sofienbergparken og på Vår frelsers gravlund.




Vår frelsers gravlund ligger på St.hanshaugen og det ligger mange interessante mennesker der, som Henrik Ibsen, Edvard Munch, Camilla Collett og mange fler.









Søndag 5.10 tok vi en høsttur på Norsk Folkemuseum, vi var på teater og vi handlet litt forskjellig. og Mummikoppsamlingen vokste.


Jeg blogget om min irritasjon om damejakker uten innelommer, Mummikoppsamlingen vokste mer, og ikke noe mer spes...


20.desember så vi Putti Plutti Pott og Julenissens skjegg, en tradisjon siden jeg var liten.


30 og 31 var vi også på teater, så siste forestillingen til Spelemann på taket og Shockheaded Peter.



På nyttårsaften ble det også litt fyrverkeri.


Så var 2014 over, og 2015 begynte. 

Snipp snapp snute så var årskavalkaden for 2014 over.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar