tirsdag 3. mars 2015

Finnes ikke interessert!

Er det noe jeg syns er dritkjedelig så er det sport! Fotball, ski, you name it, its BORING! Jeg fant ikke ut før i starten av forrige uke at det faktisk var VM på ski i Sverige. Varte det i to uker eller lenger? Er det over nå?! Var visst et løp i går som var bra, aner ikke hva eller hvem, men vi vant visst. Virket som at alle fikk med seg der der, men jeg var visst den eneste som ikke gjorde det, men what ever! Finnes viktigere ting i livet, som å se på fjortisserien Jenter på NRK Super, dusje og få veska ferdig, og kose Mons.

Men sport er visst veldig viktig. Alle skal liksom like noe, ellers er vi sære og rare. Folk skravler om fotball i hytt og pine. Alltid ett eller annet som har skjedd dagen før eller i helgen.

Folk er  forskjellige! Folk liker forskjellige ting! Man trenger ikke være sær og rar av den grunn. Sport for noen er så uinteressant at man kjenner gjespen komme bare man hører en nevne noe sport.

Men jeg finnes ikke interessert i noe av det der. Men er det noe jeg kan strekke meg til å se noe av sport så er det Curlig og Formel-1. Ikke noe annet finnes interessant.

Skjønner det bare ikke jeg...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar